Facebook, Google і Netflix досі не готові увійти в Прем\'єр-Лізі права на ТБ битва
Опубликованно 20.02.2018 03:30
Facebook, Google і Netflix і не подавши заявки на наступний раунд телевізійних прав Прем\'єр-Ліги, при цьому більшість аналітиків вважати небо і БТ залишаться великі гравці.
Це були думки в Силіконовій долині Tech гіганти могли втрутитися і викликати підвищення цін від ?5,1 млрд неба і БТ поєднанні виплаті в 2015 році, але Зберігач розуміє, що поки не готові вступати в пряму прав спорт у Великобританії. Вважається, що Амазонки, які вже продемонстрували апетит до живої спортивних прав, може подати заявку на один з найменш привабливих з семи пакетів, які вийшли на конкурс у вересні. Повне турів Прем\'єр-Ліги будуть показані в прямому ефірі вперше Детальніше
Є слабка надія всі угоди можуть бути завершені в п\'ятницю, але швидше за все вони підуть на другий раунд торгів та оголошення очікується на початку наступного тижня.
У тендерний процес, який охоплює 200 матчів за сезон між 2019 і 2022 років, така найсуворішому процес, що більшість мовників не очікується, представить свої пропозиції вручну, з 8 до 10 ранку в центрі Лондона.
Три роки тому багато були приголомшені ?5,1 млрд неба і BT заплатили за права, яка являє собою 70% збільшення порівняно з попереднім контрактом. Більшість експертів очікують, що зростання буде набагато скромніше в цей раз, можливо тільки у відповідності з інфляцією і залежить від того, скільки двох мовників сприймали загрозу від технологічних гігантів.
Конкурентний пожеж Між небом і БТ були злегка охолола, коли вони підписали крос-ліцензійну угоду в грудні, значення БТ може включати в небі спорту у своїх телевізійних пакетів для клієнтів і навпаки. Амазонка вважається заінтересованою в один з пакетів, який пропонує всього два раунду гри, одночасно, вечорами в середині тижня і державних свят.
У 2015 році, небо витратив ?4,1 млрд на 126 матчів за сезон, в минулий раз, з головним конкурентом БТ підбирати решта 42 гри за ?960м.
На цей раз Ліга вирішила запропонувати ще 32 гри за сезон і експериментувати з новими слотами і пропозицій. Один з пакетів пропонує 24 матчі в 2 години дня по неділях та у восьми матчах в 7: 45 вечора по суботах, відомий як прайм-тайм слот.
Кіран Магвайр, футбольний експерт з фінансових питань в університеті Ліверпуля, сказав, що він не вірить технологічні гіганти готові вийти на ринок.
"Це тільки Прем\'єр-Ліга йде вгору ціни на аукціоні", - сказав Магуайр. “Немає сенсу для них робити ставки усередині країни як Великобританія є незначним при погляді на глобальну стратегію. Є певний потенціал на зарубіжних ринках, але є ще питання монетизації передплатників – навіть Netflix ще не вдалося зробити."
Категория: Футбол Европа