Венеція приваблює 30м туристів в рік. Чому так мало відвідати свого футбольного клубу?
Опубликованно 30.01.2018 06:05
Футбол Спорту Мережа-Зберігач Венеція приваблює 30м туристів в рік. Чому так мало відвідати свого футбольного клубу?
Венеція продав міф про себе туристів протягом століть, так чому ніхто ніколи не досяг успіху в просуванні свого футбольного клубу?
Патрік Грем для джентльмена Ультра Патрік Грем Пт 26 січня 2018 10.16 за Гринвічем Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч
Сант-Елена, район Венеції, Венеція, де грають ФК. Фото: Андия/УЙГ через Гетті зображень
Письменник і мандрівник Томас Уоткінс писав: "немає країни, стільки ж відвідують так мало відомий іноземцям, як Венеція". Уоткінс зробив це зауваження в червні 1788 року, але його суть залишається сьогодні досить актуальною. Досі існує міф про Венецію: зарубіжні концепції міста, що не піде багато далі, ніж світиться вода, Титанік структур і Гранд-канал.
Венеція продає себе як найкрасивіше місто, де ви ще не були. В результаті, коли відвідувачі прибувають у Венеції, вони поспішають зробити селфи на мосту Ріальто, платити грабіжницькі ціни на прогулянки на гондолах і приєднатися до безлічі екскурсійних груп зібралися на площі Сан-Марко. Їх досвід, в кінцевому підсумку посилюючи міф про місто, яке їх приваблювали сюди в першу чергу. Венеція не відоме своєї футбольної команди. Буде Піппо Індзагі змінити? Детальніше
Але це означає, що більшість туристів тільки коли-небудь досвід крихітний ковзати, що місто може запропонувати. Відсутня справжня Венеціанська життя в стандартний пакет. Велике Венеції залишається прихованим від туристів, від безшумних дискотек на Кампо Санта-Маргерита, повсякденні aperitivos в основному житловому районі Каннареджо.
Мабуть, самий очевидний приклад цього іноземного незнання реальної Венеціанської життя футбольної команди міста, Венеція ФК. Домашній клуб, стадіон П\'єрлуїджі сайту penzo, розташований на східному краю острова, подалі від сайтів. З ледве будь-яких ознак, що вказують в бік клубу, він майже відчуває, як ніби місто не хоче, щоб ти пішов туди. Більшість з ким я вчився в Венеції з подивом виявите, що є стадіон на острові; якщо Ви не знаєте, де це, ви були б в скруті, щоб знайти його.
Стадіон П\'єрлуїджі сайту penzo у Венеції. Фото: Діно Панато/Getty Зображення
Більшість уболівальників на землю взяти човен в промислових, непривабливою і в основному робоча класу міста Местре на материку. Іржавих старих конструкцій, на яких вони стоять далеко від білого блиску "Bridge". Під час гри, кілька відданих, якщо злегка маніакальною ультрас стояти в передній частині тераси, не відриваючи очей від уболівальників, збройних мегафонами і крайня ступінь впевненості в собі. Вони ведуть спадкоємство кричалки на протязі всієї гри, вказуючи в райони натовпу, що не зовсім генеруюча галасливій атмосфері їх бажання. Постійна штовханина і гавкаючим серед більш stocious фанати відчувають світ від химерний, але багато в чому приручити Венеціанського бару.
За відгороджується від цього робочого класу реальності, Венецію відсутня трюк. Навіть люди, які не любителі спорту хотіли помилуватися на відвідування футбольного матчу в такому унікальному місці, з водою навколо вас з двох сторін. Насолоджуючись атмосферою, породженої ультрас під палючим сонцем – який періодично звільняється від деяких літаючих пиво – доповнює ввічливість площі. Венеція ФК вводить таку необхідну життя і різноманітність часто безплідні околиці міста лагуни. Вірите чи ні, ломитися через натовп красивих церков може стати трохи монотонним. Участь у грі різні, і велике задоволення, що робить її надзвичайно популярною. Рейдери допомогли об\'єднати відділи в Окленді. Що відбувається, коли вони залишають? Детальніше
Якщо Венеція шукали модель, як комерціалізувати свою футбольну команду, їм потрібен тільки погляд через Атлантику для натхнення. У березні минулого року, було підтверджено, що команда НФЛ Рейдовиків Окленд буде переїхати в Лас-Вегас, на превеликий розчарування своїх великих шанувальників. Ще недавно Вегас був визнаний невідповідним приймаючого міста через відносини НФЛ з азартними іграми, але, з тих обмежень, які зараз розслабився, рухатися мало сенс з точки зору бізнесу, якщо не фанат нікого. Власники команди сподіваються, що коли туристи "роблять" Вегас на вихідні, вони тепер будуть додати відвідування футбольного матчу на маршрут. Зараз що-Вегаса є своя футбольна команда – і нещодавно переїхав Вегас команду "Золоті лицарі" хокей – це диверсифікована за блиску і гламуру казино і готелі.
Місто-курорт є одним з небагатьох місць в світі, що порівнянно з Венецією. Вони обидва залежать від безперервного циклу клієнтів, які відвідують протягом довгих вихідних, щоб насолодитися всесвітньо відомими принадами своїх знаменитих міст пропонуєте. Вегас намагається робити гроші зі спортивних команд, які поєднують у собі невеликий пул лояльних прихильників і потік причинно-наслідкових туристів. Якщо він працює в Лас-Вегас, вона буде привабливою у Венеції теж.
Джо Tacopina, Венеція надзвичайно амбітного американо-італійський підприємець, найняв Філіппо Індзагі в якості менеджера і курирувати дві акції з серії D у серію ст. але він не планує зупинятися на досягнутому. Адвокат знаменитості – хто представляв Марун 5, Джей-Зі і колишній Нью-Йорк Янкіз зірка Алекс Родрігес – прагне до подальшого розширення. "Я візьму клуб в серію а, а потім в Європі з нового стадіону", - сказав він у минулому році.
Венеція рук Джо Tacopina ФК. Костантини фотографія: Луїджі/АП
Tacopina обов\'язково повинні увірватися в гігантські венеціанські туристичної індустрії, щоб реалізувати свої амбіції. Неважко уявити, як клуб збирається притягувати нових шанувальників. Різних кіосків в аеропорту, які продають човнові прогулянки і тури-сайти можуть бути забезпечені квитки на вихідні гри. Світильники можуть рекламуватися в Сан-Марко, квитки зі знижкою доступні в готелях і вздовж страда Нуово.
Стадіо сайту penzo, унікальний сайт в своєму власному праві, можуть бути включені в екскурсії по місту. Він знаходиться всього в 10 хвилинах ходьби від палацу є чудові паркові зони поблизу. Якщо тільки 1% з 30 мільйонів чоловік, які щорічно відвідують Венецію повинні були брати участь в грі, стадіо сайту penzo потрібно подвоїти свій потенціал, щоб відповідати їх усіх. Tacopina зміг би продати ідею уряду міста, стверджуючи, що популярний футбольний клуб підвищить Венецію як місце, диверсифікуючи свою привабливість і додаючи щось робити у місці, де часто є тільки речі, щоб побачити.
Звичайно, такі відверто комерційні стратегії засмутило би надзвичайно гордий і ексклюзивні шанувальників, але це навряд чи зашкодило господарям раніше – подивитися на Окленд. Як фанат, я сподіваюся, Венеція залишається відірваною від міфу про Венеції, але фінансова вигода для клубу та міста може виявитися непереборною.
• Ця стаття вперше з\'явилася на джентльмена Ультра• дотримуйтесь Патрік Грем і джентльмен Ультра в Twitter
Категория: Футбол Европа