Це більш важливо, коли на це є гроші-це небезпечно індоктринації | Девід Конн


Опубликованно 24.01.2018 03:21

Це більш важливо, коли на це є гроші-це небезпечно індоктринації | Девід Конн

Ставки на спорт Це більш важливо, коли на це є гроші-це небезпечно індоктринації Девід Конн Невпинної маркетингу, реклами та спонсорської допомоги букмекерських компаній є надання уболівальникам загроза ігроманії в безпрецедентних масштабах і потребує скорочення Вівторок 23 січня 2018 18.15 за Гринвічем Останнє редагування вівторок 23 січня 2018 18.18 МСК Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч

Використання наборів клубу як білборди і гучну рекламу під час трансляції футбольних матчів став постійним накручують фанатів зробити ставку. Фотографії: Пітер Бірн/ПА

Джої Бартон, чия футбольна кар\'єра була фактично закінчилася раніше його призупинення у минулому році на азартні ігри, тепер каже, що заборона на ставки гравців досить лицемірно, враховуючи залежність від гри в азартні ігри спонсорства і що половина всіх гравців може бути у будь-якому випадку порушення правил. Він різко зробив посилання на момент його 18-місячну заборону в квітні минулого року, скорочено до 13 місяців, вказуючи на футбольних асоціацій, який урочисто ввів призупинення на нього, була організована з цього наслідками.

Бартон стверджує правило, яке спрямоване на запобігання договірних матчів, це теж Абсолют, тому що гравці, як він, випадково або навіть захоплююче азартна гра на матчі-це далеко не беручи гроші кинути або виправити гри. Але, враховуючи величезні зарплати і договірними матчами екзистенціальна небезпеку, не буде ніяких рухів, щоб розслабити правила. І ліг Англії можуть бачити протест Бартона як знак заборони болить, значить працює.

Але Бартон був набагато більш терміново довід про невпинної маркетингу, реклами та спонсорської допомоги букмекерських компаній. Використання клубів комплекти як рекламні щити і постійні, гучну рекламу під час трансляції футбольних матчів та інших видів спорту (БТ спортивні покриття з попелу крикету є яскравим тому підтвердженням) стала постійно товкмачили прихильників зробити ставку, а тенденція, яка, як каже Бартон, вже був "глибоко укорінених". Джої Бартон стверджує, принаймні, половина всіх футболістів порушуєте правила ставок ФА Детальніше

Серійний попередження звучать на цьому корпоративні кампанії, щоб перетворити вболівальників на гравців, але і самі види спорту не банківська гроші і не схильні до догляду. Гральна комісія попередила в минулому році, що британці втратили ?13 млрд азартних ігор і, що більше двох мільйонів людей були проблеми або піддаються ризику наркоманії. Що являє собою жахливу травму, яка може вилитися в те, що люди втрачають відносини, будинках і їх психічне здоров\'я. Д-р Шон Cowlishaw з Брістольського університету виявили, що один з чотирьох чоловіків у віці 18-24 років – прем\'єр-цільовою групою для маркетингових букмекери\' – відображаються ознаки проблеми з азартними іграми.

Ризики надмірного азартні ігри були визнані протягом багатьох десятиліть, букмекери обмежили в їх маркетинг, їх хай-стріт вікнами, матовий вгору, до останнього лейбористського уряду поступилася свої лобістські і спокійно правил з Законом Про азартних іграх 2005.

У потоці з тих пір букмекерських компаній, багато зареєстровані в офшорних податкових гаванях, безжально працював, щоб ввібрати бажання зробити ставку на досвід, будучи прихильником. З skybet букмекерська відділ з bskyb, яка вже заробляє від своєї виключної покупки прямих телевізійних прав, зробив це явно з його нескінченно повторюваний гасло: "більше справи, коли на це є гроші."

Це досить оспоримый вимога – мати п\'ятірку по грі, можливо, робить це означає, менш ніж за сердечне участь, як вболівальник – ще англійської футбольної ліги в дію схвалює це емоційне маніпулювання побратимство сама назва його конкуренції з skybet. Нова політика Англії була заснована на необхідності дотримання правил проти гравців по ходу матчу, щоб не допустити ідеологізації уболівальників

У квітні 2016 року, коли Альфа представила повідомили 4 млн фунтів в рік спонсорський контракт, в Ладброкес головний виконавчий директор Джим Маллен, не намагалися приховати своєї головної мети. Описуючи футбол як "Святий Грааль спортивного спонсорства, можливості," він сказав, що компанія хотіла б "в серці красивою грою", і що його метою було "наростити наші витрати на маркетинг, у тих місцях, де ми знаємо, що наші клієнти займаються. Перебуваючи в самому серці футболу у цій країні-це саме те, що я мав на увазі".

Через два місяці після його заборони на Бартон і звинувачення його в двійники, керівний орган футболу раптово закінчилася, що чотири-річний контракт, оголосивши, що політика не для "партнерів" з букмекерськими компаніями. Політика Англії, її голова, Ґреґ Кларк, пояснив, ґрунтується на необхідності дотримання правил проти гравців по ходу матчу, щоб не допустити ідеологізації вболівальників. Розширена інтернет-ЭФЛ з букмекер приваблює критику з боку активістів Детальніше

В викладанні англійської мови, хоча, каже, нахабно в той час він був твердо переконаний, що немає ніякого конфлікту в тому, щоб комерційні відносини з ігровою індустрією". Партнерство skybet буде зростати, як і спонсорство клубів безліч гральних компаній. Бартон з гіркотою зазначив у своєму інтерв\'ю Бі-бі-сі, що Прем\'єр-Ліга теж мочив у букмекерській спонсорства і реклами; клуби, в основному, належать мільярдерам, харчуючись найбільш вигідні пропозиції телевізор взагалі, не потрібні гроші.

Небезпечне культури, штемпелюется в британський спорт, що це більш важливо, коли на це є гроші. Восени Бартон демонструє свою міць, що навіть молодим чоловікам, яким заборонено їх професійні правила від грального бізнесу і кар\'єри ризик загибелі знайти неможливо протистояти. Це епідемія, і хтось повинен взяти себе в руки.



Категория: Футбол Европа